Moi

Aloin juuri muistelemaan taas Fire Catsia ja halusin tehdä tämän postauksen...
Noniin:

Muistan kaiken hyvin kuten kun me selvitettiin yhdessä kaikki esteet... Koko clubi... ja kun yhden murheet yms olivat kaikkien. Kaikki auttoi toisiaan ja aina kun tuli paikalle niin heti club chatin täytti ''MOOOOOOOOOIII!!!'' yms.
Kun minulla oli vaikeeta niin minua tuettiin... Olin aina tosi kiitollinen kaikesta kuten siitä että mulla oli kaikki ne clublaiset joita ei enää ole... Tietenkin olen vieläkin. Kiitän siitä että jotku tulivat takaisin ja jotku jäivät Fire Catseihin. Olisi pitänyt käydä vielä enemmän paikalla... Vaikka koulussa tai muualla oli kiireitä... Rakkaani, Fire Cats eli kaikki jotka siinä oli ja on ovat minulle tärkeimpiä kuin mikään muu... Jos tota kaikkee tapahtunutta ei olisi tapahtunut... En olisi yhtä onnellinen.
Kaikki tapahtuu niin pienistä päätöksistä, mielipiteistä tai jostain muusta semmoisesta... Jokainen on mitä on ja tekee niinkuin tekee. Olen oikeasti kiitollinen kaikesta ja toivottavasti tekin olette.
Jos vielä haluatte sen clubin takaisin niin sanokaa minulle ja tehdään siitä se. Jos ette halua... niin ei se mitään, muistot säilyy jonkin aikaa... Mutta tämä muisto säilyy ikuisesti♥

♥: Rose Winterstar