Jooh heipä hei taas =D

tää blogi on enemmänki irl blogi ku peli blogi (siis ainaki vaikuttaa siltä) mutta joo asiaan:

Mun elämä menee nyt tosi tosi hyvin! Elämääni tuli muutama ex fireläinen takas ja läheisemmäksi =)
sekä 1 aivan erityinen ihminen on tullut takas ja hymyilen joka päivä koska se kirjottelee mulle ^-^
SYY siihen että en ole muuten käynyt starissa (sso:ssa) on että oma elämä menee hyvin ja sieltä on muutama/pari fireläinen tullut TODELLA TODELLA läheiseksi kanssani =3 ja ollaa tavattu irl ja kesäl uudestaa yms =DD Mut jos joku tuttu/kaveri/ystävä haluu ''uudelleen tutustuu'' muhun nii toki vaa sit skypee viestii ja stariin mailiin jos mul on enää tilaa siel
 

ja viel siit et ku mun elämä menee hyvin nii osaks on myös semmone juttu et 1 kaveri hiipuu mun elämästä pikkuhiljaa pois (sen syy kylläki) mut voin vähä paremin koska mun ei tarvi kokoaja olla eri kuin oon.
Nyt oon onnellisempi ihme kyl... en oikeesti ois uskonu =D
en myöskää tienny et olen ollu eri ihminen sen seuras =/ olen kai halunu olla sille mieliks mut ei sekää riitä/riittäny

sil on uus kaveri joka on samanlainen ku se (kylläki huonol taval mutta ihan sma en välitä kummastakaa)

Jos oikeesti jollaki on sama ongelma nii kanttii alkaa miettii sitä et kummin on onnellisempi =)

 

Heippa taas kerran (sori ku ei oo enää niinku ollenkaa kuvii =( kyl niit viel joskus tulee!)

♥:Rose