02.10.2017 tein sen. Eilen tein sen. Eilen poistin clubini Fire Cats. En kadu yhtään päätöstäni Fire Cats:in poistamisesta sillä oli jo sen aika. Oli ns. päästettävä irti ja aloitettava ''alusta'' :D. Noh, heti poistettuani menin tekemään uutta clubia. Uuden clubin nimeksi tahdoin ''Northern Dreamers'' mutta se oli jo otettu. Minua se ei haitannut paljoa, pikkaisen tietenkin harmitti mutta lopulta ystäväni Janen kanssa hetken mietittyämme lisäsimme ''Northern Dreamers'' perään sanan ''Club''.
Eli minulla on nyt uusi clubi. Pidän clubini nimestä ja kiitän todella paljon parasta ystävääni Janea siitä, että hän auttoi minua tämänkin asian kanssa ♥. Eilen illalla sitten toisen parhaan ystäväni Helenan lähdettyä minä ja Jane menimme mainostamaan clubia :DD. No mainostus ei ihan onnistunut eikä ketään saatu clubiin (ihme kyllä... :DDDD). Northern Dreamers Clubissa tosiaan on minun lisäksi nyt tällä hetkellä vain 2 henkilöä. Mutta eiköhän niitäkin saada lisää kun aletaan taas mainostamaan!
Tähän väliin voisin kertoa mitä olen suunnitellut clubistani:
Ei kovin kovin nuorille tai tosikoille.
Riitoja en oikein jaksa kuunnella.
Mahdollisimman paljon retkeilyä ja yhteistä aikaa!
Lyhenne voisi olla vaikka se NDC.

Joo, tuon verran olen nyt saanut mietittyä asiaa. Mistään en kuitenkaan ole 100% varma mutta tarpeeksi varma ainakin.
Nyt olisi muutamien kuvien vuoro!
 

seikkailua%204.jpg
Helena, Jane ja minä ♥

Sitten spämmin minusta ja Ravenista :P

mie%20ja%20raven%202.jpg

mie%20ja%20raven%203.jpg

mie%20ja%20raven%2011.jpg

raven%20ja%20mie%206.jpg

raven%20ja%20mie%201.jpg

i%20believe%20i%20can%20fly.jpg
I BELIEVE I CAN FLY...

raven%20ja%20mie%2011.jpg
Ja siis kattokaa tota! Katsokaa sitä suuta omg :DD
 

tallilla%20muokattu.jpg
Ja tämä kuva on pari päivää vanhempi mutta ei se mitään ;)

Okei kiitos kun luit tai selasit ihan tänne loppuun asti. Arvostan sitä todella :D
No eikun seuraavaan kertaan sitten. Heippa :P