Heipä hei pitkästä aikaa!
 

Uskokaa tai älkää mutta minulla on taas intoa pelata! Nyt mietin vain, että pitäisikö minun poistaa Fire Cats ja tehdä uusi clubi. Fire Cats on parhaat päivänsä jo nähnyt ja se on minulle aika tärkeä clubi. Silti kuitenkin tiedän, että Fire Cats clubiani en enää eloon saa, joten voisin joko poistaa sen tai antaa vain olla. Mietin myös että jos poistaisin sen ja tekisin uuden clubin, saisinko siihen ketään? Jaksaisinko itse silti käydä starissa vai onko tämä pelaamisen into vain hetkellistä?
Olisi kiva aloittaa ns. alusta. Noh, tämän jätän tähän ja pohdin vielä myöhemmin! Nyt siirryn kertomaan teille viikonlopustani muutamalla sanasella!

Elikkäs... Viikonloppuna menin kahden parhaan kaverini kanssa stariin ropettamaan. Meillä oli oikein hauskaa ja mukavaa (tai ainakin minulla :D). Pari kuvaa sain otettua ja nyt saan laitettua ne tähän allekkin! Minua nyt näin jälkikäteen häiritsee todella paljon tuo hiiri nuissa kuvissa joten pahoittelut siitä! Toki olisin voinut muokata pois mutten jaksanut :D
Mutta nauttikaa ihmiset:


retkell%C3%A4.jpg

retkell%C3%A4%202.jpg

selfie-time%20muokattu.jpg

Eikä tietenkään ruokahetkiä saa unohtaa!

Ja eipä tietenkään ruokahetkiä saa unohtaa!

ruokatauko%204.jpg

ruokatauko%20muokattu.jpg

Ja vielä yksi kuva!

tallilla%203.jpg


Alan varmaan päivittelemään tätä blogia vähän useammin taas. Mutta kiitos paljon jos kehtasit lukea.
Näkemiin! :P